29 Mayıs 2018 Salı

İlk Kamp Deneyimi


Kamp ve Otostop 
İlk Düşünceler

Çadır başı kamp
İlk Kampım Festival Çadırım ile Beraber

  Burada sizlere ilk kez kamp yapmaya nasıl karar verdik, nasıl başladı ve nerelere gittiğimizden bahsedeceğim.

Daha sonra gittiğimiz yerlere ulaşım şartları ve imkânlarıyla ilgili bir yazı yazacağım. Bu yalnızca  birazcık yaşadıklarımız ...

Her hobi edinme, kişisel gelişim veya üniversite konusunda özgür olmak, alabildiğine gezmek, kamp kurmak, dağlara tırmanmak karşımıza bir şekilde gelir.

Birçok kişide bunları yapmayı ister ama kiminin zamanı yoktur kiminin ilk kez yapmaya enerjisi ama herkesin bir bahanesi vardır.

Bende kiminle yapacağım, nasıl yapacağım diye düşünürken yıllarca ertelemiştim ama artık gördükçe içimde bir şeyler kıpırdamaya başlayınca daha fazla ertelememem gerektiğini fark ettim.



Otostop çeken adam
Toplu taşıma kullansam da otostop fotoğrafı gerekli

Otostop Serüvenim Nasıl Başladı ?


 İnternette gezinirken 6 kişilik kamp çadırı 70 TL diye bir yazı gördüm hemen aldım. Daha sonra çadır nasıl kurulur ? Kamp nerede yapılır ? Çadır kaliteli mi ? almadan önce sormam gereken tüm sorular aklıma geldi. Ama artık almıştım.

Bu fiyata birçoğunuzun ön bilgisi olduğu gibi yazlık festival çadırı alınabiliyor ben birde bu çadırla nisan ayının başlarında yağmur yağarken hava soğukken ilk kampımı yaptım.

Çevremde kamp yapan kimse olmadığı için şehrimin adı ve kamp yazarak tüm sosyal medya hesaplarım ile arama yaptım ve ilk kamp yapacak grupla birlikte bende çıktım yollara…

İlk olduğu için henüz kampın otostopsuz makbul olmadığını bilmiyordum. Çok yakın bir yeri tercih ettim. Ucuz tulumum, festival çadırımla donduğum ancak ormanın bana en huzur verdiği anı yaşadım. Çekmeyen telefon ile günün ne kadar uzun olduğunu, ne kadar teknoloji bağımlısı olduğumuzu fark ettiğim an kampa olan tutkum zirve noktasına ulaşmıştı.

Hemen ardından otostop ile 5 gün süren Ege turum başladı…
Festival çadırım, ucuz tulumum ve kaybolan matım ile ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder